JOGA NIDRA+meditavimas = Darna

debesys3JOGA NIDRA+meditavimai – UŽSIĖMIMAI_ 2018.

Kviečiu pabūti tyloje ir pažinti Save. Paskirkim laiko susivokimui. Penki užsiėmimai dabar ir penki – kai grįšiu iš Indijos gruodžio mėnesį. Laukiu senų ir naujų draugų :)

 ARTIMIAUSIAS UŽSIĖMIMAS – rugsėjo 27 dieną. Joga nidra ir meditavimas (gilaus atsipalaidavimo [autogeninės] pratybos) vyks salėje adresu: Pamėnkalnio 3 – 27, Vilniuje.

Užsirašyti: narajanas@gmail.com arba 869837631.

Užsiėmimai padės atsipalaiduoti, tirpdyti agnos (energetinius) nepraėjimus, gerinti sveikatą. Įprasto būdravimo metu mes įpratę žvelgti išorėn. Joga Nidra ir meditavimo pratybos padeda žmogui nukreipti dėmesį vidun – savižvalgai, susivokimui. Rodos, nieko ir nevyksta, tačiau patyrinėję savo vidinį pasaulį, aptinkame ne tik daug įdomybių jame pačiame – o dar tylą ir ramybę, plytinčią už bet kokių vidinių pasireiškimų – jausmų, minčių ir t.t. Ir iš to tylaus stebėjimo gimsta atsipalaidavimas, ramybė, tylusis džiaugsmas. Tai labai graži būsena, kviečiu ją patirti.

UŽSIĖMIMAI VYKS – ANTRADIENIAIS IR KETVIRTADIENIAIS, RUGSĖJO 27, SPALIO 2 ir 4, 9 ir 11 DIENOMIS. PO PERTRAUKOS – GRUODŽIO 6, 11 ir 13, 18 ir 20 DIENOMIS.

Laikas: 18.30 val.

Vieta: salė adresu Pamėnkalnio 3 – 27, Vilnius

Patariamas atlygis – maždaug 10 eurų

***

Kaip rasti: priešais P.Cvirkos paminklą yra kampinis namas ir dailės parduotuvė. Virš sekančiame name įrengto „bromo“ yra grožio centro „Nefertitė“ iškaba. Įėjus į vidinį kiemą, kiek dešinėje, matysite įėjimą į pusrūsį. Virš jo trikampis stogelis, jo viduryje degs šviesa.

***

Pratybos susidės iš trijų dalių: pirmoji – kūno išjudinimas, iškrova – 5 minutės; antroji – joga nidra – apie 50 minučių; trečioji – savižvalga, meditavimas, būva – apie 30 minučių.

Joga nidra – gilaus atsipalaidavimo pratybos (autogeninė treniruotė), pasiekiant būseną tarp miego ir būdravimo, kuomet ima vykti vidinis veiksmas – darbas su savimi, asmeninėmis savybėmis, įpročiais, sveikatos gerinimas ir t.t. Žmogus tampa savojo gyvenimo šeimininku. Gerėja medžiaginė ir dvasinė sveikata, darbingumas. Ima atsirasti pusiausvyra, darna gyvenime, bendravime.

Meditavimas – savo minčių ir pojūčių, kvėpavimo stebėjimas-liudijimas, savižvalga, savojo vidinio „aš“ pajauta.

Įeiti į joga nidros būseną padės skambančių dubenų garsai.

Gali dalyvauti įvairiaus pasiruošimo žmonės, netgi visiškai neturintys patirties. Tai tiesiog darbo su savimi pratybos – autogeninės pratybos draugėje.

Užsiėmimus veda Gintaras/Narajanas; Tikrovės ir atsipalaidavimo  mokytojas

Patarimas: galima atsinešti papildomus patiesalus, kad būtų minkščiau gulėti, ar pagalvėles.

Tel.: +370 650 31508, elektroninis paštas narajanas@gmail.com

***

DAUGIAU APIE JOGĄ NIDRĄ GALITE PASISKAITYTI ČIA.

***

SATYÂT NÂSTI PARO DHARMAH – Suvokimas yra aukščiausia Dermė (Darna).

www.yogi.lt

debesys3

http://www.yogi.lt/wp-content/uploads/2011/01/atvaizd096.jpg

Pėdsakai smėlyje. Palanga.

R.G.Narajano nuotr.